365 GÜN OTO FUAR MERKEZİ: AUTOPİA

Genel Müdür Arpacı, özellikle zamanın önemli olduğu bir dönemde tüm marka ve bol seçenekli bir alışverişe olanak sağlayan bu projenin sadece otomobilden ibaret olmadığının altını da çizerek;"Otomobil almaya gelen kişilerin test sürüşü dahil, dinlenme, kafe gibi ihtiyaçlarını da kapsayan bir donanım sunuyoruz.

Mimarlar Dara Kırmızıtoprak ve Gökhan Avcıoğlu'nun tasarladığı ve 150 milyon dolarlık bir yatırımla 2011 sonunda açılacağı belirtilen Autopia, 47 dönümlük araziye, 117 bin metrekare satılabilir ve kiralanabilinir alana sahip dev bir fuar özelliğine sahip... Yılda 6 milyon ziyaretçi hedefleyen merkezde yatırımcılardan 2'inci el satıcı ve bayilere, distribütörlerden sigorta şirketleri ve bankalara, kuaförden eczane, çocuk ve bayan hobi merkezlerine kadar 542 birim yer alacak. Autopia, yeni ürün ve otomobil modellerinin tanıtımları, açık artırma organizasyonları gibi aktivitelere de ev sahipliği yapacak konsept zenginliğine sahip... Merkez bir nevi 365 gün oto fuarı merkezi, otomobil alacakların adresi olma iddiasında... Autopia hakkında gelinen nokta ve gelişmeleri şirketin Genel Müdürü Bilge Çalıktı Arpacı'ya sorduk...

Yılsonunda tamamlanması öngörülen Autopia'nın gerek konumu, gerek işlevi bakımından tüm ihtiyaçların tek merkezde toplandığı bir proje olarak önemli avantajlar sağladığına değinerek konuşmasına başlayan Arpacı; özellikle galericilerin de katılımıyla otomobil alışverişlerinin ailece bir keyfe dönüşeceğinin altını çizdi.

Oldukça geniş katılımlı ve hizmet yelpazesi olarak da zengin bir konsepte sahip olan Autopia'nın dış ülkeler için de model oluşturduğunu ve yatırım teklifi aldıklarını belirten Bilge Çalıklı Arpacı; "Bu proje ile ilgili olarak yurt dışından çok önemli teklifler aldık ve misafirler ağırladık. Dış dünyaya da model oluşturacak bir vizyona sahip olan Autopia'nın ülkemizde de emsalsiz olanaklarıyla tercih edilmesinin otomobil alıcı ve satıcılarını buluşturan kesintisiz dev bir fuar olacağına inanıyoruz. Şu an satışlarımız oldukça iyi gidiyor ve hedeflerimizin büyük bölümüne ulaşmış durumdayız..." dedi.

Arpacı, özellikle zamanın önemli olduğu bir dönemde tüm marka ve bol seçenekli bir alışverişe olanak sağlayan bu projenin sadece otomobilden ibaret olmadığının altını da çizerek; "Otomobil almaya gelen kişilerin test sürüşü dahil, dinlenme, kafe gibi ihtiyaçlarını da kapsayan bir donanım sunuyoruz. Yatırımcılar açısından da önemli bir fırsat olan Autopia işletmeciliğin yanı sıra sosyal sorumluluk projeleri ile de özellikle gençler için çalışmalar gerçekleştiriyor. Bunlardan birisi de Totem Yarışması... Bu yarışma ile gençlerin otomobil merakıyla becerilerini değerlendirme imkanı sunuyoruz..." dedi.

Autopia Genel Müdürü Bilge Çalıklı Arpacı, projelendirmesi yapılan ve bir örneğinin de Anadolu yakasında gerçekleştirilecek benzeri bir merkez için de gün saydıklarını sözlerine ekledi.

Yukarı